10 Nisan 2015 Cuma

Kitap Tanıtımı / Bir Apaçi Masalı

Nisan ayı olmasına rağmen hala Ocak ayı gibi soğuk bir günden herkese merhaba ...!
Bugün size güzel bir 4 ciltlik bir kitap tanıtımı yapmak istemekteyim.Aslında kütüphanemde olan ama benim okumadığım sevgilimin okuduğu bir kitap serisiydi, elime bir tanesini almaya başlamam la 1. kitabı bitirmem 2. ye başlamam bir oldu. 



Şuanda seride 4 kitap mevcut 5. si umuyorum çıkar. Öyle bir yerde kaldı ki ben acaba ne olacak diye hemen düşüncelere daldım.Kendi hikayesinden yola çıkarak hayatını anlatan bir adam, doğduğu yer Ankara; Alanya, İsveç, İngiltere ve bir kaç ülkeden oluşan bu hayat serüveninde başından geçen bir dolu hikaye ile karşımızda. Kesin okuyun derim...

Dip Not: Yazarın Dili Ağır bir argo içermektedir. Eğer bundan rahatsızlık duyarsanız Kitabı almanızı tavsiye etmem.Yeni maceralarda görüşmek dileğiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen saygı çerçevesi içerisinde yorumları yapalım.Sosyal hesaplarınızı ve linklerini paylaşmayınız.Hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum. :)

Related Posts with Thumbnails
Tasarım : Merve Canbaz