28 Nisan 2015 Salı

Makyaj & Makyaj Ürünlerim

Lise son sınıfa kadar makyaj ürünleri veya makyaj malzemeleri dikkatimi çekmezdi. Makyaj malzemelerine olan tutkum lise son sınıftan sonra başladı.Dahada ileriye işi götürecek olursam şayet, arkadaşımdan öğrenmeye çalışırdım. Makyajın ''m'' sini bilmez yağlı boya tablosu gibi çok abuk bir şey yapardım.Güzel diye ortalarda dolaşmasaydım daha iyi olurdu diye düşünceler hatıralar sarmakta etrafımı :) Yıkaması, çıkarması, kremlemek, tonikle silinmesi uzayıp giden bir meşgale gibi gelse de lise son bitirince benim içime başka bir kişilik kaçtı ve ne hikmetse bir makyaj gurusu oldum çıktım. En çok kullandığım makyaj malzemesi ise rimel olmuştur nedenine gelince çok uzun kirpikli olmamakla beraber sağ göz kapağımın biraz düşüktür.





Ben artık bildiğiniz bir Bülent Ersoy kirpikleri bir Demet Akalın kirpikleri yapacağım diye uğraşlarımın da çabası olup, iyisinden yüksek fiyatlısına kadar hepsini denemiş biri olarak kimisi çabuk kuruması, kirpiklerde birbirine yapışması ve minik topaklanma kıvamında bir sürü sorunla karşılaştım. En acısı ise yüzümü yıkama kısmında bir delirme halleri şunu da duyar gibiyim göz makyajı silmek için toniği hepsini denedim hiç birinden memnun kalmadım üstelik tahrişte olmuşluğu vardır. Son kullandığım iki üründen çok memnun kaldım (kocam aldı sağ olsun) :) :) ve en sonunda buldum diyebileceğim bu iki maskara kirpiklerinize ekstra belirginlik uzunluk vermekle beraber dolgunluk ve yıkarken sorun çıkartmaması da cabası çünkü benim için büyük sıkıntı teşkil etmekte. Yves Saint Laurent (ysl) ve Clinique her iki maskarada çok iyi, hacimli, dolgun ve güçlü bakışlar elde etmek isterseniz bunları muhakkak kullanmanızı tavsiye ederim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen saygı çerçevesi içerisinde yorumları yapalım.Sosyal hesaplarınızı ve linklerini paylaşmayınız.Hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum. :)

Related Posts with Thumbnails
Tasarım : Merve Canbaz